Flight - Phat Foreign (Official Audio)

FlightReacts

211 миӊ. көрүүлөр33

    iTunes Apple Music
    music.apple.com/us/album/walking-w/1528750923?uo=4
    Stream On Spotify
    open.spotify.com/album/1jUc3aDBqFTa0Vc2ESiWrf?si=igp2JjMaTTyuh1MzZpfcdA

    Listen On Soundcloud
    soundcloud.com/user-593517877/sets/walking-w


    Merch
    www.flightreacts.us/
    Daily Livestream
    www.twitch.tv/flight23white
    Follow my instagram Flight23White_
    FOLLOW ME ON TWITTER
    Flight23White

    күнү жарыяланды 8 ай мурун

    Жорумдар

    1. Ana Saldana

      flight needs to come up with his own lyrics 🧎🏽‍♀️

    2. Cliffy Barrs

      Ayeeee flight I hear u bro👌🏿💪🏿💪🏿🔥🔥🔥

    3. Jerry Martinez

      Mike sherm bars

    4. Eddie Castillo

      🗑

    5. Plies Run off da plug twice

      Stole lyrics from Mike sherm - Feel me

    6. Toby Ross

      Flight ain’t got no rhythm this shit gross

    7. Toby Ross

      No one will ever like this song it’s such an old style

    8. Melissa Albright

      Mike sherm vibes

    9. BionicallyAComputer

      🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶

    10. YounGxd

      0:25 USED TO WHAT?!

    11. Alberto Acosta

      This man copied n paste mike Sherm damn smh

    12. Xaivier Mayfield-Nash

      🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    13. TLN Kai

      FTC is legendary yo it is February 🔥🐬

    14. Zaywheezy

      I fw flight but why he social distancing from the beat tho 💀

    15. khylyn calder

      he stole this from mike sherm feel me see look kgup.info/get/hYirm6GOeJuOooM/video

    16. Khool Kidd

      Ok my boi

    17. Xaivier Mayfield-Nash

      🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 ballin so hard I might get drafted to the los Angeles Clippers Bars 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    18. Logan Dreyer

      Man really stole bars from mike sherm

    19. Floyd Love

      Mike Sherm did it first

    20. vivian tiago

      if you’re gonna use someone else’s lyrics at least give them credit or something🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️

    21. Jacob Lehn

      So did they know they were ghostwriting for you?

    22. CeeSupreme

      Anyway, stream Mike Sherm “Feel Me” since this is who the song inspired by.

    23. Lil Kay9

      5/10

    24. jaylenxavi

      Bro you stole this song word for word

    25. Mizion Hunter

      Fye

    26. AImtheking -

      Second part goes

    27. GAMALIEL PENA

      This is my fav of the album

    28. KarmaLovesRae

      You might’ve did sum on dis one🤯

    29. lastupido

      bro if you stole like one or two bars from mike sherm you could've passed it off as a coincidence, but you stole multiple sets of 4 bars smh

    30. Reborn Gaming

      Stop stealing lyrics and your songs might actually be good

    31. Im_fxyble

      Wtf dude all the way from 0:21-0:40 is all stolen from Mike sherms song feel me wuts wrong wit u man u was actually fire to🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

    32. SFC fight pass

      Can’t believe he dropped a whole album lmao flight is dominating the KGup game I remember solluminati was taking over but when he disappeared flight took everything and shares with cash or cash would be gone to tbh

    33. JGGreene 10

      FTC💪🏼

    34. Dray Lee

      I like his reaction videos but I don't think rappin is this mans career😂

    35. Brizy

      Flight stop copying mike Sherman lyrics

    36. Omar Carmona

      This guys stole Mike Sherms lyrics from his song “feel me” 😂 but I mean is coo

    37. StopMyCombo

      Stealing lyrics from danny213?

    38. Malskim

      Super Saiyan rose flight

    39. Jmac

      Ma boi really took ma nigga mike sherm lyric 💀💀

    40. eli tha goat baa

      Damn he really stealing mike sherms shit

    41. SlimeB

      Man look at flight so inspirational

    42. Elena Burgos

      mans liked mikes bars so much he stole themmm

    43. Yung_Amr

      this song fire

    44. Chucky T

      All yall blinded by the beat. Listen to the lyrics. The lyrics are from other peoples songs. He used girlhefunny whole freestyle for one song.

      1. Chucky T

        Then why did you reply? Hmmm... just saying

      2. The Simp Police • 5 years ago

        Nobody cares tho🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️

    45. TK KIDDYURO

      Flight hard asf idc what nobody say

      1. TK KIDDYURO

        Why are you even thinking like that?

      2. The Simp Police • 5 years ago

        Pause

    46. Yk KennyYT

      FTC🔥😤

    47. 5.7 VIRUS

      #mikesherm

    48. 5.7 VIRUS

      #mikesherm

    49. 5.7 VIRUS

      #mikesherm

    50. 5.7 VIRUS

      #mikesherm

    51. 5.7 VIRUS

      #mikesherm

    52. 5.7 VIRUS

      Listen to #MikeSherm. FEEL ME ....you,ll understand

      1. Ryryissmall

        stfu

    53. Esmi Medina

      why waste the beat

    54. HezziVertical

      Y’all saying his songs bad but he raps just like blueface 😐

    55. GreenupSway

      Claim your "Here before 1 Milly Milly" ticket Here

    56. jeereemiee

      this nigga stole mike sherm’s bars tho🤦🏽‍♂️

    57. nfl cash

      This mans BACK AT IT AGAIN stealing somebody lyrics on this song

    58. Elijah Bell

      Stealing so much FUCKING lyrics that I heard from the last guy

    59. Albert Sylvia

      Blueface vibes, insane!!!!!!

    60. Badrawy

      whoooo0oo

    61. Purest Skillzz

      Mightiest well put whole album on 2k21🤩🤩

    62. Vonnie Prod.

      Copied Lyrics ?

    63. Imagine Losing

      Flight I fucking love you bro but Mike sherm its cool its only 2 bars tho

    64. Jaleel Bostic

      That norbit bar hit hard

    65. Nikusha

      Do yall realize that flight stole mike sherm and chasinpaperj's lyrics.

      1. dad 4123

        2 lines but sure, and the other song idk it was ass and no wonder it did if he stole them

      2. Nikusha

        @I_Txnyy_I no hate flight is hella funny,but he steals lyrics everytime he makes a song.

      3. I_Txnyy_I

        and stole from girlhefunnyaf💀🤦🏿‍♂️

    66. Football Tv

      This hit

    67. YouTuber 10

      Mike Sherm feel me Who he stole bars from go listen to the song

    68. tu madre is a milf

      Copying mike sherm’s “feel me” song but still respect you flight

    69. Chino Smokes

      #FRAUDREACTS

    70. NoHxps

      He stole lyrics from this guy kgup.info/get/YpaKe42opK-HeqU/video

    71. NoobMaster exe

      These new tracks fire flight

    72. luis_da_eyeball

      Flight funny but stealing from mike sherm? 😪

    73. TheGoat999

      if flight steals your lyrics they aren’t yours anymore you just sampled them for him. they’re like ghostwriters but not ghosts

    74. angel da goat Velazquez

      Y’all plz listen to feel me by Mike sherm

    75. Logan Melendez

      Bro this man love stealing lyrics

    76. Solluminati’s Burner

      Bro stole Mike Sherm lyrics. Look it up: Mike Sherm - Feel Me

    77. DGTL Santana

      When flight thought he could take mike sherms bars word for word😂go look at “feel me” by him

    78. DTGill

      ALL FLIGHT NO FEAR, HES CARRYING THIS YEAR

    79. The Legend Goat Jhames

      Great flight

    80. A Mr. Q

      Lame ass stealing lyrics

    81. dom?

      Off beat

    82. Fang

      Can you guys share this around so flight can react to it kgup.info/get/ZoqtdHuYh4dpfHc/video

    83. Dainell Woodbey

      I'm fuck wit all these songs flight really onna come up🗣🗣💯

    84. Wok Deuce

      FLIGHT STOLE MY LYRICS!!🤦🏽‍♂️ PROOF kgup.info/get/YpaKe42opK-HeqU/video

    85. SpankyVro

      girlhedunnyaf lyrics, I THINK SOOOOO

    86. RobloxMan

      Did this dude rlly just steal from mike sherm 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️

    87. Drizz Ed

      💯🔥

    88. Gambino 1500

      Yall cant tell me this nigga dont sound like Lil B basedgod

    89. Alexx O'Brian

      I made a remix to Flight's Sum Video kgup.info/get/o4R9dITZaKWfhHc/video Check it out

    90. Gavin Rivera

      Stole lyrics

    91. Gavin Rivera

      Stole lyrics

    92. Striker MD

      Flight stealing lyrics huh? kgup.info/get/l4eogmqVo4CkfXc/video

    93. Gray Vues

      yo why half these lyrics stolen from ya feel me by mike sherm?🤔

    94. Zz Cuh

      MikeSherm

    95. ItamiNoKami

      This is the best out of da album so far

    96. Nüns

      trash

    97. Jaik

      0:50 that flow was hard 😳😳😳

    98. yxngboimeech_

      Nice song once again

    99. Leafy

      Man built himself as zamasu LMAO

    100. Manuel Caballero

      29